miercuri, 9 ianuarie 2013

S-a mâniat Moartea pe mine!



S-a mâniat Moartea pe mine:
"Peste trei zile vin la tine!"
Să-mi pregătesc sicriu şi groapă,
Căci pe pământ câinii mă-ndoapă!
*
Acolo-n pământ, afundată,
Să nu mă duc neparfumată,
Ori nefardată, negătită,
Că-n poartă voi fi izgonită.
*
Sprânceana arcuită bine,
Şi ochii cu contururi fine,
Geana să-mi fie rimelată,
Obrajii rumeni ca alt' dată.
*
Şi-un ruj seducător, pe buze,
S-arate buzele, ventuze,
Ca să aţâţ ca înainte,
Şi mortu' care-a fost cuminte!
*
Să-mi caut straiele de gală,
Să-mi pun în draci, numai de fală,
O rochie mai decoltată,
Să văd cum bieţii morţii, tresaltă!
*
Iar părul meu lung, mătăsos,
Să-l las neprins, cascadă-n jos,
Până la coapse răsfirat,
Să moară morţii înc-o dat'!
*
Pe glezne, unde s-a holbat,
În viaţa mea, orice bărbat,
Să-mi pun o fineţe de dress,
Tot cu acelaşi interes!
*
Şi mi-a mai spus ea, serioasă:
"Să-ţi iei bilet de-ntors acasă,
Că dacă îi învii pe toţi,
Ce fac eu, Moarte, fără morţi?!"
*
Nu a glumit. M-am pregătit
Şi-n miez de noapte a venit,
Mi-a zis să mă bag în sicriu,
M-am pus de-a latu, uff, nu ştiu!...
*
Mi-a explicat, s-a enervat,
Şi bombănind mi-a arătat.
Capacul l-am buşit degrabă,
Na, astăzi mai "salvai" babă!
*
Din miez de noapte, disperată,
Mă roagă, jură-nspăimântată,
Să o slobod căci niciodată,
N-o să mă ia că-s o stricată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu