joi, 10 ianuarie 2013

"Misoginism" feminin - Pamflet



Mi-aş lua bărbat la casă,
Dar o slugă credincioasă.
Loial, supus, cam tembel,
Să-l transform într-un căţel!
*
L-aş face "om bun la toate",
Ar munci pe brânci, pe coate,
Aş fi Generalul său,
"Bossul" şi un "Tăntălău"!
*
Umil? Cine delirează,
Hei, munca înnobilează!
O recompensă şi-i trece,
O halbă cu...apă rece!
*
Am o dorinţă, ca el,
Să mănânce puţintel,
Să nu bea, să nu fumeze,
Când ordon să "defileze"!
*
Şi când praful vrea să-l şteargă,
Să nu stea o zi întreagă,
Covorul când s-a pătat,
Să îl cureţe îndat'!
*
Să-mi prepare dimineaţa,
Cafeaua, să facă piaţa,
Să ducă gunoiul zilnic,
Las' că nu-i muncă de silnic!
*
Să spele şi să gătească,
Casa să o primenească,
Să repare scaun, masă...
Şi nu-i moft de nemiloasă!
*
Nu-i abuz, zice-ţi şi voi,
Îl tratez ca pe-un slugoi?!
Eu l-am luat de bărbat,
Nu amici, bere şi pat!
*
Dacă stă, prinde "rugină",
Uşurel, nu-s misogină!
Un bărbat îndată calcă,
Pe lângă, de nu-i sub talpă!
*
Zău, i-aş pune şi o zgardă,
Să stea cu mine. O gardă!
Când am nevoie de el,
Să-mi sară ca un prâsnel!
*
Cu amorul, ce să zic,
Şi-ar dori, însă nimic!
Să-ndrăznească dacă-ndură,
Lovitura sub centură!
.........................................
Fetelor, eu sunt "Virgina",
Numită şi "Misogina"!
Un bărbat dacă-ţi doreşti,
Fă-l slugă. Să-l ameţeşti,
Cu zâmbete, nurii tăi...
(Nu "se prind", sunt tăntălăi!)
Să spui STOP! la giugiulit,
Să-l chinui... (Ei, nu-i cinstit!)
Şi apoi corvoadă, frate,
Căci sunteţi femei stilate,
Şi descurcăreţe rău,
Dar vă trebuie şi-un "bou"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu