miercuri, 9 ianuarie 2013

Moartea mea, blestemul tău! - Pamflet



Dacă voi muri, cândva,
Pe furiş tot m-oi uita,
Să văd de eşti supărat,
Ori poate eliberat!
*
De îţi văd privirea fadă,
Lacrimi şuvoaie să-ţi cadă,
Te-oi iubi în moartea mea,
Cum în viaţă n-ai afla!
*
De eşti mâhnit, prefăcut,
Din sicriul meu făcut
Cu zgârcenie de tine,
M-oi sălta şi nu-i de bine!
*
De-oi zări că te lipeşti,
De alta şi-i şuşoteşti,
Din sărite mă vei scoate,
Şi mă voi sălta din moarte!
*
De porţi ochelari de soare,
Batistă la cingătoare,
Şi-o presezi fals, pe obraz,
E semn că-mi faci în necaz!
*
Să-ţi laşi ochii la vedere,
Să citesc în ei durere,
Sau o mare bucurie,
C-am murit, fir-ar să fie!
*
De zvârli ţărână cu stânga,
Moartea va vedea, nătânga,
Şi s-o mânia pe tine,
Şi te-o pune lângă mine!
*
De arunci cu mâna dreaptă,
Va deveni înţeleaptă,
Şi te-o lăsa pe pământ,
Să umbli ca frunza-n vânt!
*
Capul de-l ridici spre cer,
Cu o undă de mister,
E un fel de :"Haide, du-te,
Puneţi capacu' mai iute!"
*
Dacă îl ţii aplecat,
Spăşit, te-arăţi vinovat,
Că m-ai înşelat o viaţă,
Şi-ai să mori pân' dimineaţă!
*
Ai grijă cum mi te porţi,
În Iad nu sunt garduri, porţi,
Ci un cazan plin cu smoală,
Şi îmi vei da socoteală!
*
Te voi aştepta cuminte,
Cu acelaşi trup fierbinte,
Da, în Iad, şi nu-i o fiţă,
Fiindcă-s şefa Tartoriţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu