joi, 10 ianuarie 2013

De ce versu-mi cenzurezi?! - PARODIE



Trei depresii şi-un oftat,
Când ai versu' cenzurat,
De doi comunişti năuci,
Mai că îţi vine să-l urci,
Într-un vârf înalt, de nuc,
Să-l arunci de draci la cuc.
*
N-o cânta numele său,
Va zbiera poemul meu!
Cioara de nu-i mulţumită,
Că-i tută afurisită,
Să-l ia-n plisc, să îi dea drumu',
Und' s-o înneca nebunu'!
*
De-o trece şi mierla-n zbor,
Să-mi ia versu' ţipător,
Amărât, şchiop, de doi lei,
Să-l ducă la puii ei,
Până când o să mai crească,
Să-nveţe să lălăiască!
*
Privighetoarea cu har,
Să-l dea corbului în dar,
Că e şters, afon defel,
Poate îl doreşte el.
De nu, să-l rupă pe bune,
Cum face din mortăciune!
*
De-o trece şi-un piţigoi,
Şi-i văd penele vâlvoi,
Disperat şi îngrozit,
De textul meu prăpădit,
Ori să zboare, (De mai poate!)
Ori prin crengi, târâş, pe coate!
*
Pupăza, şi ea-i acasă,
Sper să fie mai miloasă,
Să-l încerce, că "nu doare",
Într-o scorbură în vale,
Singură în a sa lege,
Poate versu-mi înţelege.
*
Dar din toate, eu l-aş da,
Comuniştilor sadea,
Ce-au rămas cu mintea creaţă,
Valoarea cât la o raţă,
Mică, cât şi un broscoi,
Dar să fie şi răţoi!
*
Parodie după textul: "De ce versu-mi cenzurezi?!" - autor Aurora Luchian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu