miercuri, 16 ianuarie 2013

Adoră-mă iubite, aşa cum sunt de fel!



Adoră-mă iubite, aşa cum sunt de fel,
În zori cu ciufu-n frunte, săltat ca un rebel;
Ori cute pe obraji de la dormit pe burtă,
Doar n-o să chicoteşti căci nu eşti tu, vreo brută!
*
Adoră-mă iubite, când sunt şi-n pijamale
Dungate şi lălâi, că-s de fapt ale tale;
Fără machiaj şi ruj, cu sprânceana zbârlită,
Ori că târăsc papucii ca baba-ramolită!
*
Adoră-mă iubite, cu cremele pe faţă,
Ştiu că îţi dau fiori, de crezi că-s o paiaţă!
Tu să-mi zâmbeşti, dar dulce, să-mi spui că sunt frumoasă,
Chit c-o fugi de teamă, şi mâţa pe sub masă!
*
Adoră-mă iubite, cu moaţe cât sarmaua,
Şi când stau în oglindă de-ţi pârjolesc chifteaua;
Că-n loc de sare, iată, ţi-am pus distrată-n ciorbă,
O lingură de zahăr, stând pe chat la o vorbă.
*
Adoră-mă iubite, şi când am draci în mine,
Când sunt o răzgâiată, nimica nu-mi convine,
Când răvăşesc dulapuri, sertare, sertăraşe,
Că nu-mi găsesc o bluză...şi toate-mi par vrăjmaşe!
*
Adoră-mă iubite, şi când mă dichisesc
Şi ies ca o tornadă, iar uşa o trântesc,
Şi-ţi arunc de pe trepte: "Să ordonezi puţin!"
Adoră-mă iubite, că-s mierea cu venin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu