joi, 10 ianuarie 2013

De ce versu-mi cenzurezi?!



Foaie verde şi-un oftat,
Când ai versul cenzurat,
De doi comunişti năuci,
Îţi vine câmpii s-apuci!
*
Mă revolt, cer lămuriri,
Despotici cu uneltiri,
Îmi sufocă libertatea,
Francheţea, diversitatea...
*
Nu-s ingrată, nici trufaşă,
Dar nu-mi ştrangula din faşă,
Viziunea despre viaţă,
Nu-s nici "cârpă", nici paiaţă!
*
Nu doresc lauri la vers,
Sau să stârnesc interes,
Sunt concepţii. Judecaţi?
Hai, urcaţi şi apăsaţi!
*
Călcaţi netrebnici pe ele,
Că-s fărâme mititele,
Ale sufletului meu,
Vă credeţi vreun Dumnezeu?!
*
Vampirii-s avizi de sânge,
Poemul suspină, plânge,
Când se vede disecat,
N-aţi ros tot? N-aţi apucat?!
*
N-or fi versuri ideale,
Dar sunt CAZURI SOCIALE!
Evadaţi din mintea care
Vă ţine în închistare!
*
Purtaţi "ochelari de cal", 
Vedeţi diform, ireal,
Desuetă-i mintea voastră,
A mea-i limpede şi vastă!
*
Scriu ce simt, şi nu-ncercaţi,
Ca să mă desfiinţaţi!
Ce ridicoli, ce ruşine,
Comuniştii nu-s de mine!
*
Vă stau de-a latul în gât,
Ce frustraţi, cât de urât...
Să vedeţi cum o "furnică",
Luptă şi iar se ridică!
*
Jos cu voi de pe poem,
Ce, am versu' cam boem?!
Când veţi înţelege oare,
Că-s din oţel, nu mă doare!
*
Ah, "înţelepţi, luminaţi",
Voi sunteţi cei terminaţi!
Cenzură pe simţul meu,
O să-mi pună propriul, EU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu