joi, 10 ianuarie 2013

Masacru unui dereglat - Replici



Dus de dracu' în ispită,
Depresiv descreierat,
Un trăgător de elită,
Opt suflete a-mpuşcat!
*
Replică:
Puţintel. În trei minute,
Opt victime... eu vă spun,
Aş fi masacrat mai multe,
Dacă deţineam un tun!
2
De nebunul declarat,
Să n-ai teamă, e tratat.
Vezi cu cel care-l numeşti,
"Fostul soţ", să n-o păţeşti!
*
Replici:
Fostul?! Aud: "L-a lăsat,
Un violent, un frustrat"...
Decât o aşa reclamă,
Îmi las fiul fără mamă!
3
Minte bolnavă de zmeu,
S-a crezut un Dumnezeu,
Şi că are drept să ia,
O viaţă, două, cât vrea!
*
Replici:
Nu-i genocid, performanţă,
Mitralieră de-aveam,
Neamul ei de cotoroanţă,
Pân' la unu nimiceam!
4
De-ndrăzniţi  să divorţaţi,
De geloşi, dragele mele,
Tre' să vă teleportaţi,
Pe lună, sau printre stele!
*
Replici:
Şi-n pământ de s-ar ascunde,
Ca râma de s-ar dosi,
Noi ţicniţii, avem "unde",
Şi mult fler...le vom găsi!
5
De la groaznica oroare,
Stau cu "studiu" pe-al meu soţ.
Şi mă-ntreb cu-nfrigurare,
Oare n-ascunde vreun glonţ?!
*
Replică:
Soţu-mi spune că-s ciudată,
"Draga mea, ce e cu tine,
Ţi-am făcut vreun rău, vreodată,
Vezi...nu divorţa de mine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu