joi, 10 ianuarie 2013

Dorinţele unui pescar - Pamflet


Stau pe baltă de trei zile,
Am prins crăpuşori, cinci kile!
Ce-i puţin? Păi altă dată
Nu prindeam nici de-o salată,
Şi tremuram dimineaţa,
De mi se zbârlea mustaţa!
N-am mustaţă? Am un pic
Că-n trei zile a mijit!
Dar nu asta-am vrut să spun,
Pescuitu-i lucru bun!
Relaxează, te-odihneşti,
Şi mai stai şi la poveşti
C-un prieten, ce chircit,
Stă cu drag la pescuit.
Of, ce-aştept eu nu-i tezaur,
Ci un peştişor de aur!
Să-i înşir dorinţe, trei:
UNA- vreau să fiu holtei,
Să mai scăp de gura Anei,
Că-mi toacă viaţa şi banii!
DOI- să am statură-naltă,
Să văd mândre peste poartă,
Că sunt cocoşat acum,
Nu mai văd nimic pe drum!
TREI- în parlament s-ajung,
Să trimit pe...n-o să-mpung,
Să stea trei zile pe baltă,
Să prindă doar de-o salată,
Să tremure dimineaţa,
Să-i stea ţepoasă mustaţa...
-Hei! pune sare la peşte
Uite Astru dogoreşte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu