duminică, 20 ianuarie 2013

Divorţuri - Epigrame / Replici - autor Aurora Luchian



Un divorţ amiabil
*
Cedă, făr' bătăi de cap,
Fiica lor cu handicap,
Şi maşina, (Fără larmă)
Să aibă unde să doarmă!
*
Replică:
Ea n-a dormit în maşină,
Ci la amici, vreo vecină...
Azi s-a-nfipt la sora ei,
Şi fac "menajul" în trei!
*
Doar numele de fată...
*
"Rea de muscă" şi de gură,
Bărbatul n-o mai îndură!
-Să-ţi iei numele de fată,
Că şi-aşa n-ai fost vreodată!
*
Replică:
-N-am fost...Te-am îmbrobodit,
Să mă iei tu, un pârlit!
Să îmi fac statut de damă,
Chit c-am fost o mare poamă!
*
Partaj simplu
*
N-au casă. Au divorţat,
Ca să doarmă în alt pat!
Un partaj curat şi simplu,
Căci au împărţit doar...timpu'!
*
Replică:
Lasă că e tinerică,
S-o lipi de un avut,
Că-i şireată, frumuşică,
Şi iar "doamnă", s-a făcut!
*
Reproşuri
*
-Domnule Judecător,
De ruşine o să mor!
Căci de când m-am însurat,
Numai coarne am purtat!
*
Replică:
-Le-a purtat că merita,
Nasu-n pernă şi atât!
Toată noaptea sforăia,
Până mi-a picat urât!
*
Nedumerire la divorţ
*
Am fost "leu", un bun amant,
Şi tot sări în alt pat,
La un ramolit, ah, Doamne,
Cu nenumărate "toamne"!
*
Replică:
O fi fost "dus" şi bunic,
Iar la giugiulit, nimic!
În schimb avea carduri pline,
Maşini, vile şi piscine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu