miercuri, 9 ianuarie 2013

Enigmatica femeie



Femeia e poezie,
Un extaz şi agonie!
Când înger în viaţa ta,
Când o diavoliţă rea!
*
Incită, te ameţeşte,
Seduce şi înrobeşte.
Lesă dacă ai purta,
Nu te-ai supune aşa!
*
O viaţă o studiezi,
O cunoşti. Dar aşa crezi!
Când declari: "Am reuşit!"
Mintea iar ţi-a-nvăluit!
*
Are şi toane un car,
Atunci te ţine pe jar!
Spirodial, după ea, 
Repeţi: "Da, iubirea mea!..."
*
O adori, e sensul vieţii,
Chiar şi-n zorii dimineţii,
Când vâlvoi, părul pe cap,
O arată ca un drac!
*
Şezi c-o alură mirată,
(Nu de podoaba săltată!)
S-a culcat blondă, aseară,
Acum e neagră. O cioară!
*
Tânjeşti când nu e cu tine,
Moare sufletul, ştii bine,
Dacă este bosumflată,
Ori întâmplător, plecată!
*
Se răscoală, clocoteşte,
Trupul tău când zăboveşte,
Caldă, lipită de tine,
Plină de miresme fine...
*
Ciudată eşti, măi femeie,
Suspicioasă, atee,
În iubire năvăleşti,
Apoi iar te răsuceşti!
*
Cine poate s-o-nţeleagă?!
E calmă, apoi tornadă,
Doar că un fir din sprânceană,
A picat rebel pe geană!
*
Mereu o misterioasă,
Când e tandră, când focoasă,
Îţi şopteşti mirat, năuc:
"De unde s-o mai apuc?"
*
E un păpuşar, un bici
Ce muşcă. Par măscărici
Când mă frământ fără rost,
S-o descos. Parcă sunt prost!
*
Azi eşti drăguţă, stilată,
Mâine caţă intrigată,
Când vine şi mama mea,
Trei minute ca să stea...
*
O ispită zi de zi...
Discret nu ai îndrăzni,
Să o tulburi când găseşte
Un rid. Casa clocoteşte!
*
Eşti enigma vieţii mele,
Aş număra cer cu stele,
Decât să mă hazardez,
Felul tău să-l descifrez.
*
Un martir sunt şi voi fi,
Cât femeia voi iubi.
E un miraj, bine ştiu,
Fără ea aş fi mort-viu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu