marți, 8 ianuarie 2013

Raportare plagiat - Pamflet



Un raport, în rest oftat,
"Ţi-am fost înger!", plagiat!
Şi e unic, doar al meu,
Cât mă doare, ce tupeu!...
..................................................
Azi e în trend plagiatul,
Când talentul meu, ratatul,
Merge îndărăt ca racu',
Să îmi pun ştreangu'?! Pe dracu'!
*
Trag cu ochiul meu, şiret,
Şi scotocesc indiscret,
Prin versuri de calitate,
Ce sunt "ovaţionate"!
*
Mereu vizualizat...
Ce-i drept, e înnobilat,
Cu expresii rafinate,
Puse-n armonie, toate!
*
E atât de popular,
Comentarii sunt un car!
Amărâtul meu de vers,
Nu prezintă interes!...
*
Lacomă, (Şi nu -i uşor!)
O să "ciugulesc" cu spor,
Metafore sclipitoare,
De-autor în cot mă doare!
*
Nu iau două, trei, cuvinte,
(E prea bun, îmi ies din minte!)
Fraze lungi şi delicate,
Nu cred că la ochi, va bate!
*
Zici că-s gemene?! De unde,
Gândiţi-vă, poate-s rude!
Se aseamănă-ntre ele?
Jur că-s gândurile mele!
*
Mă acuzaţi cu mânie:
"E plagiat, e hoţie!..."
Nu vă agitaţi în van,
L-am compus acum vreun an!
*
Lume rea, ce supărare,
M-alintaţi plagiatoare?
Greşiţi! Nu am plagiat,
N-am furat, m-am inspirat!
*
Uff, cum aţi sărit pe mine,
M-aş ascunde de ruşine,
Ca râma în solul tare,
C-o să mor făr' lumânare!
*
V-am adus şi argumente,
Trei bâlbe slăbuţe, lente...
Să conving nu mi-e uşor,
Căci seamănă izbitor!
*
Păr de lup de-aş fi avut,
Membrii n-ar fi tăbărât,
Ofuscaţi, cu indignare,
Cu vorbe biciuitoare!
*
Procese de conştiinţă
Îmi fac. Într-o pocăinţă...
Ce naiba m-a apucat
"Să o pun" de-un plagiat?!
...........................................................
Sfat:
Fraţilor, n-aveţi talent?
Ori e mai slăbuţ, mai lent,
Mulţumiţi-vă cu-atât,
Să furi e josnic. Urât!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu