joi, 10 ianuarie 2013

Hai, răscoală-te în mine!



Hai, răscoală-te în mine,
Sânge năvalnic, hoinar!
Clocoteşti, ce nu-ţi convine,
Ai comportări de bizar!
*
Orice stare ce mă-ncearcă,
Te-nfierbânţi, o iei la goană,
Ca nebunu' ce se-neacă,
Când fuge de-o lighioană!
*
Vineţii şi dilatate,
Zvâcnesc scoase-n relief,
Arterele asaltate,
Le pulsezi cum ai tu, chef!
*
Năvăleşti ca un torente,
Ţi-arăţi faţa puerilă,
Zvâcnind pătimaş. Băiete,
Tu, de suflet, nu ai milă?
*
Fii potrivnic, mă perturbă,
Persistă-n plăcerea ta,
Sfidând pătimaş în curbă,
Vena. Cred c-o exploda!
*
Maestru pretenţios,
În forări răscolitoare,
Pătimaş, maliţios,
Mă zâdări şi rău mă doare!
*
Stăpâneşte-ţi nălucirea,
Chiar de cu patos, iubesc,
Nu-ţi mai suport năvălirea,
Tu eşti orb, eu mă topesc!...
*
Ce remediu să-ţi mai cat',
Să nu mai pulsezi, căci iată,
Te-oi vărsa, nu e păcat?...
Şi-oi pune în vene, apă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu