duminică, 26 septembrie 2021

Viețuiesc...că-s vaccinată / Pamflet - autor Aurora Luchian

 




Toamna asta-i zdruncinată,

Vin facturile-n ”taior”,

Mă țintesc superior,

Da nu-mi pasă,-s vaccinată!

 

Pofta mea e înfrânată,

Știu să fac economii,

N-am organe lăcomii…

Mă bucur că-s vaccinată!

 

Cu foamea nerușinată,

Am vorbit, da răspicat:

„Traiul s-a modificat…”,

Poate-mi trece,-s vaccinată!

 

Smiorcăiala-i cenzurată,

Și mi-am interzis plăceri,

       - nu mă lăfăiam nici ieri -

Da-i ok, că-s vaccinată!

 

Casa-mi este luminată

De un felinar stradal,

Nu consum, nu fac scandal…

Da baremi sunt vaccinată!

 

La TV sunt limitată,

Mi-am făcut un program dur,

Că minciuni, nu mai îndur…

Bine că sunt vaccinată!

 

Mai ascult câte-o sonată

Când vecinu-i cherchelit,

„Radio cu satelit”;

Mă-njură că-s vaccinată!

 

De-o veni iarna deodată,

Și frigul ne-o gâdila,

Eu și mâța vom sufla,

Și-om trăi că-s vaccinată!

 

Viața mea e îmbinată

Între râs și plâns, pe mut,

De virus nu m-am temut,

Doar de drag sunt vaccinată!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu