luni, 6 septembrie 2021

Regăsire în toamnă - autor Aurora Luchian

 


Să-mi recapăt regăsirea, scotocesc al meu destin,

Pe furiș ca o pungașă,  rup croitul clandestin,

Șterg de praf o înzestrare și îngrop profund o jale,

Și-mi cer drept de libertate în dureri chirurgicale.

 

Într-un colț, mânjit cu sânge, sufletul înlănțuit,

Se uită confuz la mine, mai slăbit, îmbătrânit.

Îl pansez cu stângăcia unui rezident tenace,

Și-l alin, și-i astup rana, și-l ajut ca să se-mbarce.

 

Mi s-a cuibărit la piept. „Biet de tine… - spun prin lacrimi -

Poate-n ploile iscate, ne-om spăla de dor și patimi…”

Trag de-o ușă înspre lume și-n ieșiri anevoioase,

Toamna ne primește-n frunze arămii, prietenoase.

 

În destinul meu ostil, cât am stat și-am rătăcit,

Am pus lut pe o spărtură, ici, colo, l-am peticit.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu