miercuri, 25 august 2021

Scâncetul verii - autor Aurora Luchian





Deși-i vară-n calendare, parc-o toamnă mă apasă

C-un pustiu și-o ploaie deasă, ce mă țin captivă-n casă.

Plumburiul bolții crește, fulgerul îi dezertează

Cu un trăsnet ce țâșnește când o strună-și acordează.

 

Greierii ascunși prin ierburi țin pe gene bobul ploii,

Și prin insomnii bizare ar cânta precum eroii,

Însă resemnați o vreme, cer seninului să vină,

Să îmi umple sihăstria, voioșia să-mi revină.

 

Îmi anin răbdarea-n spice și-i girez cu altă vară

Dac-o risipește-n treacăt o furtună-n glas avară…

Mă neliniștesc că-n toamnă printre nori prelungi, ursuzi,

Când te voi striga prin foșnet, am teamă că nu m-auzi.

 

Deși-i vară, vremea trece cu un scâncet sfâșiat,

Când adun surul și ploaia dintr-un cer îndoliat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu