joi, 26 august 2021

Gura lumii - autor Aurora Luchian

 


Îmi salt mâinile din poală cu smerenie candidă,

Să fac gest de apărare când văd guri rudimentare,

Care flecăresc stupide,  - vai, ce lume insipidă!-

Și le țin ca scut pe suflet...cuvântul scornit mă doare.

 

Mi s-au înscenat diverse, - ticăloasă-i gura lumii! -

Am fost moartă, am fost vie, m-au lovit cuvinte grele,

Azi, mireasa unui mire ce nu-l știu...esența glumii

E să-mi pună probitatea în supliciu și atele.

 

Mitomanii patologici cred c-au flămânzit de-o vreme,

Se hrăneau pe lângă mine și n-au mai primit nimica,

Furibunzi de ignorare screm diverse teoreme,

Și trag clopote-n falsete expunând frustrarea, pica...

 

Îmi țin palmele spre frunte, protejându-mă orbește,

Să nu mă atingă lava din vorba ce biciuiește.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu