vineri, 3 octombrie 2014

Doar Lică îmi este drag! - Pamflet


Sunt topită după Lică,Arată spectaculos!Scofâlcit ca o bunică,Ca ţânţarul musculos!.Ochii câşi, sticloşi, mă-nmoaie.Sub sprâncenele vâlvoi,Creţe ca blana de oaie;Sunt adânci parcă-i strigoi!.Obrajii cer dezmierdare,Cu patos i-aş mângâia,Dar nu-i simt că barba-i mare,M-aş putea piti în ea!.Cum să nu-i ador mustaţaCând pe viscol şi ninsoare,Arată precum paiaţa?Ciufuleală în vâltoare!.Buzele, ah, ce cărnoase!Doar deduc, că nu le văd.Roata lor, miţe soioase,Cum să nu le faci prăpăd?.M-a sedus ca pe o proastă,Şi bustu-i de ţâr uscat.De-am surprins privirea voastrăÎnspre el, cert, v-am bruscat!.De la brâu în jos, vreun metruAtât are! Dar nu-i bai!Poartă pantalon din fetru,Care-i tapetat cu scai..Nu ştiu ce dracu' mai are,Dar tresalt de-l întâlnesc!Mă bâlbâi şi roşesc tare,Şi-i declar că îl iubesc!.Pe-aşa arătos ca Zeii,L-ai urma chiar şi în Iad!Mor de ciudă toţi holteii,Că doar Lică-mi este drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu